TK – Turkish Airlines – інформація

Головна / статті / TK – Turkish Airlines – інформація
Реєстрація онлайн можлива за 24 години до запланованого вильоту і припиняється за 120 хвилин до вильоту.

Щоб зареєструватися на рейс онлайн, будь ласка, виконайте наступні дії:

  • Ця послуга доступна для всіх пасажирів, що мають резервування квитків.
  • Онлайн-реєстрація починається за 24 години до вильоту рейсу і закінчується за 90 хвилин до вильоту рейсу.
  • Сторінки онлайн-реєстрації будуть доступні через Інтернет за адресою http://www.turkishairlines.com, де вам запропонують вказати номер електронного квитка (E-Ticket Number) або PNR код (Booking Reference), а так само ім’я (First Name) і прізвище (Last Name) пасажира, після чого натиснути кнопку Далі >> (Continue).
  • Пасажири мають електронні квитки, які завершили процедуру реєстрації на веб-сайті, можуть роздрукувати посадочні талони в форматі PDF (розмір A4) на своїх персональних комп’ютерах.

Реєстрація багажу

забронировать авиабилеты онлайн

Онлайн-реєстрація доступна для пасажирів з багажем або без нього.
Якщо у вас є зареєстрований багаж, то вам доведеться здати його. Як правило – для цього потрібно відстояти чергу з тими, хто реєструється на рейс (навіть при наявності посадкових талонів). І лише в деяких аеропортах для таких пасажирів є окрема стійка і навіть автомат самостійної реєстрації багажу. Якщо у вас тільки ручна поклажа – проходите відразу на посадку.

Вибір місця

План посадочних місць для польоту буде відображатися на екрані відповідно до імені пасажира і порядком польоту. Пасажири можуть вибрати місце в плані сидіння, натиснувши на потрібне місце на екрані. Якщо у пасажирів є стикувальні рейси, всі плани посадочних місць для їх відповідних рейсів з’являться в послідовності, і всі запити на місця можуть бути завершені цим методом. Пасажири із заздалегідь вибраними місцями, які були зроблені під час процесу резервування, можуть бачити свої номери місць поруч з їх іменами, але не зможуть змінити цей вибір під час процесу реєстрації. Щоб змінити попередньо обране місце, вам потрібно перейти на посилання зміни місця в кінці процесу.

Зверніть увагу:

-Процес аеропорту для клієнтів, які зареєструвалися онлайн, здійснюється, коли в аеропорту відображається значок «Реєстрація онлайн». Якщо така послуга недоступна в деяких аеропортах, той же процес буде виконуватися на стійках бізнес-класу.
-Якщо ви перевищите норму провозу багажу, зверніть увагу, що вам, можливо, доведеться заплатити наднормативний багаж, тому, будь ласка, майте на увазі це відносно вашого часу в аеропорту.
-Пассажіри, які не прибули на посадку не менше ніж за 15 хвилин до вильоту, будуть вивантажені, навіть якщо їх посадочні талони були зроблені через Інтернет

 

забронировать авиабилеты онлайн

Для чого авіаперевізники сусідньої країни опановують другорядними українськими аеропортами?
Вже сьогодні, не дивлячись на кризові явища, політичні та економічні проблеми, спостерігається інтерес іноземних перевізників до українського ринку. В першу чергу це справедливо для турецьких авіакомпаній, таких, як Atlasglobal, Pegasus і Turkish Airlines. Чи є у них шанси на розширення свого бізнесу в Україні?

Регулярні – НЕ чартерні!

авиабилеты онлайн киев

Бронювання авіаквитків і перевезення в аеропорти турецьких курортних зон (Анталья, Даламан, Бодрум) виконуються зазвичай на чартерної основі. У цій ситуації майже кожна компанія-як Турецька, так і Українська – може отримати дозвіл на польоти за обраним маршрутом від авіаційних адміністрацій України та Туреччини, і без особливих проблем виконувати перевезення. Попит на замовлення онлайн авіаквитків на чартерні рейси між нашими державами досить високий, тому тут представлено багато авіаперевізників. Інша ситуація з бронюванням авіаквитків на міжнародні регулярні перевезення, які досить-таки жорстко квотуються.
Так за рейсом Київ-Стамбул літають і українські «Міжнародні авіалінії України» (МАУ), і найбільший турецький перевізник Turkish Airlines. У напрямку Львів-Стамбул можна купити недорогі авіаквитки у таких авіакомпаній як, Atlasglobal, МАУ, Turkish Airlines. Як турецькі, так і українські літаки відправляються до Туреччини і з інших аеропортів нашої держави, але в межах квот, встановлених міжурядовими українсько-турецьким угодою «Про авіаційне сполучення». Наприклад, забронювати авіаквитки за маршрутом Київ-Стамбул має можливість кожна зі сторін – Україна і Туреччина – але вони також мають право виконувати тільки 16 рейсів на тиждень, а за маршрутом Одеса-Стамбул – ще менше, 14 рейсів для кожної сторони. Певним чином при наявності таких обмежень допомагає код-шерінг, збільшуючи load-factor бортів. Однак така співпраця аж ніяк не призведе до збільшення кількості рейсів, тому пропускна здатність повітряної лінії обмежується сумарною місткістю всіх повітряних суден, які її обслуговують.

Час від часу, коли виникає підвищений попит на покупку авіаквитків онлайн, авіакомпанії ставлять на лінію борти підвищеної ємності. Так, свого часу МАУ поширюючи недорогі авіаквитки у напрямку Київ-Москва ставили далекомагістральний Boeing 767. Однак такі заміни є прийнятними тільки в разі потреби «гасіння пожежі», тобто термінового задоволення ажіотажного попиту на покупку авіаквитків, і жодним чином не можуть розглядатися як стратегічна політика компаній. Саме тому питання організації і стабільності перевезень з регіональних повітряних гаваней, в тому числі і аеропортів так званого «другого ешелону» (ті ж Запоріжжя, Івано-Франківськ або Херсон) є стратегічно важливими для стану і розвитку вітчизняної авіаційної галузі. Зараз це справедливо по крайней мере на деяких напрямках, в першу чергу – на стамбульському.

Куди літати в очікуванні лібералізації

бронирование авиабилетов на сайте

Отже, у випадку з Туреччиною велике завдання ринок покладає на уряд, оскільки зараз є теоретична можливість домовитися про двосторонню лібералізації авіасполучення між Україною і Туреччиною, не чекаючи відкриття авіасполучення з ЄС без обмежень. Для багатьох українських бізнесменів Стамбул – це центр бізнесу куди вони часто бронюють авіаквитки, і радісно б зустріли збільшення кількості таких рейсів як Київ-Стамбул і підвищення конкуренції на авіаринку.

Проте, поки ринок регулярних перевезень між Україною і Туреччиною обмежений. У цій ситуації хороший приклад нам показує Turkish Airlines, продаючи квитки онлайн і відкриваючи рейси на другорядні аеропорти. Мета такої діяльності цілком зрозуміла – забрати всіх пасажирів, які хоча б мінімально зацікавлені в покупці авіаквитків на міжнародні перельоти. Так, свого часу, коли взагалі мало хто згадував, що в місті Херсон є аеропорт, саме ця компанія погодилася виконувати рейси Херсон-Стамбул. Ці рейси виконуються і сьогодні, і компанія йде далі по містах України, наприклад, дає можливість придбання авіаквитків Запоріжжя-Стамбул, Івано-Франківськ-Стамбул і авіаквитки на літак Дніпропетровськ-Стамбул. Не звертаючи уваги на можливу конкуренцію, Turkish Airlines намагається зайняти малоцікаві на перших погляд ніші. Але їх досвід показує зворотне.

Подібним чином, хоча і досить обережно, по містах України йде Atlasglobal, яка, на відміну від тієї ж Turkish Airlines, заснувала в Україні свою дочірню авіакомпанію. Не виключено, що в подальшому, при збереженні існуючих тенденцій, в такій схемі зацікавляться й інші турецькі перевізники, в тому числі і ті, що вже літають в Україну, наприклад, Pegasus або Onur Air і дадуть можливість забронювати авіаквитки саме на їхні рейси.

Дніпропетровськ та Івано-Франківськ: технічні обмеження або процес «видавлювання»?
Але і тут не все буває простим для іноземного перевізника. У квітні цього року в ЗМІ з’явилася інформація про те, що авіакомпанія Turkish Airlines скасувала продаж авіаквитків на рейси Стамбул-Івано-Франківськ, оскільки аеропорт Івано-Франківська ввів обмеження. Сам аеропорт пояснив це ремонтом смуги, тому тепер аеродром аеропорту може обслуговувати не більше 10 операцій на добу з судами не більше 50 тонн. Такі обмеження триватимуть до завершення ремонтних робіт. Отже, літаки Airbus A319, які використовували Turkish Airlines, не можуть продавати авіаквитки і оперувати в цьому аеропорту. Раніше Turkish Airlines також була змушена припинити продаж авіаквитків Стамбул-Дніпропетровськ – як пояснили пізніше, також через технічні проблем аеропорту.Рейси Стамбул-Дніпропетровськ також виконує компанія «Дніпроавіа», але вона використовує менше літаки Embraer-145.

Про ситуацію з польотами в Стамбул стало відомо і Міністерству інфраструктури, однак його голова Володимир Омелян зазначив: конфлікт між аеропортом «Дніпропетровськ» та авіакомпанією Turkish Airlines є комерційною суперечкою двох компаній, отже, підстав для втручання в нього Міністерства інфраструктури або Державіаслужби немає. «Ми не маємо ні повноважень, ні права втручатися», – відповів він на претензії одного з представників туристичної галузі, на думку якого «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) і аеропорт «Дніпропетровськ» зловживають монопольним становищем.

Проте, В.Омелян все ж назвав ситуацію в Дніпропетровську «неприємної», такий, що «створює незручності для пасажирів», які бронюють авіаквитки на сайті аеропорту, і висловив думку, що вона завдає шкоди аеропорту. Міністр також відкинув звинувачення в зв’язках з Ігорем Коломойським, який є співвласником МАУ і компанії «Дніпроавіа», що управляє аеропортом «Дніпропетровськ».

Крім того, І. Коломойський є співвласником групи «Приват» з якої афільована компанія «Скорзонера», що в травні 2010 року отримала цілісний майновий комплекс обласного комунального підприємства «Міжнародний аеропорт« Івано-Франківськ »в концесію на 30 лет.Однако не слід відразу звинувачувати кого-то в цій ситуації хоча б тому, що авіаперевізник офіційно не виставляв претензій конкретно до когось.

Більш того, на початку травня стало відомо, що Turkish Airlines зможе відновити продаж авіаквитків на польоти до кінця травня на такі рейси як Дніпропетровськ-Стамбул і рейси Івано-Франківськ-Стамбул після проведення в них ремонтних робіт злітно-посадкових смуг.

Саме з таких міркувань домовленість була досягнута в ході зустрічі голови Державіаслужби Олександра Більчука і В. Омеляна з надзвичайним і повноважним послом Турецької Республіки Йонетом Джаном Тезелем і керівництвом авіакомпанії, де зазначені аеропорти доповіли, що технічний стан їх злітно-посадкових смуг накладає певні обмеження на польоти .

Тому варто трохи почекати виконання ремонтних робіт в цих аеропортах і будемо сподіватися на те, що бізнесу, який хоче і буде працювати в Україні – завжди раді.

ОТПРАВЬТЕ ЗАПРОС

Вы можете отправить нам запрос и мы свяжемся с вами в ближайшее время.

×